28. februāris, 2022

“TV3 Group” aptur Krievijā ražotā satura izplatīšanu

tvlv

Paužot nosodījumu Krievijas militārajai agresijai pret Ukrainu, “3 Group” nolēmusi visās mediju grupas platformās apturēt Krievijā ražotā satura retranslāciju un izplatīšanu, pavēstīja “ Group”.

“Visās “3 Group” video platformās tiek apturēta Krievijā ražoto kanālu izplatīšana, kā arī no mediju grupas piederošo kanālu ētera tiks izņemts Krievijā ražotais saturs. Apturēta arī “CTC Baltics” veidošana un izplatīšana,” klāsta “ Group” pārstāvji.

Kā precizēja uzņēmuma pārstāvis Kārlis Pozņakovs, lēmums attiecas uz jebkāda veida saturu, kas ražots Krievijā, tostarp filmas, raidījumus, seriālus.

Jau vēstīts, ka “3 Group” televīzijā “Go3”, satelīttelevīzijā “Home3” un platformā “ Play” piedāvās Ukrainas ziņu kanālu “Ukraina 24”. Šobrīd noris pie kanāla satura tulkojuma nodrošināšanas vairākās valodās.

3 Group” iepriekš ziņoja, ka apturēti ir ne vien kanāli “PBK Lietuva” un “PBK Igaunija”, kuriem Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) anulēja retranslācijas atļaujas, bet arī visi citi Krievijā ražotie kanāli – “Mir”, “CTC”, “Ohota&Rybalka”, “RTVi” un “TVCi”.

Vienlaikus “Go3” un “Home3” abonentiem būs pieejami starptautiskie ziņu kanāli “Euronews”, “BBC World News” un “Current Time”.

Tāpat ziņots, ka NEPLP pēdējo dienu laikā liegusi piekļuvi virknei Krievijas propagandas kanālu, kā arī tādām programmām, kas tieši vai pastarpināti saistītas ar Eiropas Savienības noteiktajām sankcijām.

3 Group” ietilpst “Bite Group” sastāvā un pieder globālam aktīvu pārvaldīšanas uzņēmumam “Providence Equity Partners”.

Padalies ar šo ziņu sociālajos tīklos

Jānis Alksnis

Esmu moderno tehnoloģiju entuziasts ar ilggadēju un plašu pieredzi dažādās informāciju tehnoloģiju jomās, ar savu skatījumu uz lietu kārtību.

lvLatviešu valoda