Tag Archives for " Lietuva "

25. maijs, 2022

Digital Mind iegādājas Alna Business group

digitalmind

Latvijas tehnoloģiju uzņēmums AS “Digital Mind”, kas specializējas lielu un vidēju organizāciju biznesa procesu digitalizācijā Baltijas valstīs, ir iegādājies Lietuvas tehnoloģiju profesionāļus “Alna Business group”, pavēstīja “Digital Mind” pārstāvji.

Darījuma summa netiek atklāta.

Lietuvas grupas sastāvā ietilpst 3 uzņēmumi – UAB “Alna Business”, UAB “Alna Business Solutions” un meitas uzņēmums Polijā “Alna Business Solutions”. Grupas uzņēmumi ir vadošie uzņēmumu resursu plānošanas nodrošinātāji Lietuvā un Polijā, un specializējas “Microsoft Dynamics” un “SAP” programmatūras risinājumos un pakalpojumos.

“Digital Mind” pārstāvji uzsver, ka darījums ļaus uzņēmumam ievērojami paplašināt savu procesu automatizācijas produktu un pakalpojumu klāstu, esošo piedāvājumu papildinot ar risinājumiem uzņēmumu resursu plānošanai un finanšu pārvaldībai.

Uzņēmuma biroji būs Rīgā, Viļņā, Tallinā un Varšavā ar vairāk nekā 160 darbiniekiem; 2022. gadā plānotie konsolidētie ieņēmumi sasniegs aptuveni 12 miljonus eiro.

“Ņemot vērā arvien pieaugošo darbaspēka trūkumu un tirgus traucējumus, kurus izraisījusi karadarbība Ukrainā, mēs esam pārliecināti, ka organizācijām mūsu reģionā intensīvāk jāievieš viedo tehnoloģiju risinājumi, lai veicinātu ilgtspējīgu uzņēmējdarbību un noturību pret strauji mainīgo vidi. Vēlamies piedāvāt integrētus produktus un pakalpojumus, kas atbalsta visas svarīgākās organizācijas uzņēmējdarbības funkcijas, taču līdz šim mums pietrūka kompetence uzņēmumu resursu plānošanas un finanšu vadības risinājumu jomā. Šī darījuma rezultātā esam tādu ieguvuši,” saka “Digital Mind” vadītājs Rinalds Sluckis.

Lasīt tālāk
2. maijs, 2022

Zināms uzvarētājs TechChill jaunuzņēmumu konkursā Fifty Founders Battle

TechChill22

Ar jaunuzņēmuma “Vocal Image App” uzvaru ir noslēdzies viens no Baltijas valstīs lielākajiem jaunuzņēmumu un tehnoloģiju pasākumiem “TechChill 2022”. Uzvarētājs ieguva gan “TechChill” uzvarētāja godu un 10 000 eiro balvu bez saistībām, gan riska kapitāla fonda “Depo Ventures” piešķirtos 150 000 eiro.

Jaunuzņēmumu konkursā “Fifty Founders Battle” šogad bija pieteikušies vairāk kā 200 jaunuzņēmumi no visas pasaules. Starptautiska Ekspertu žūrija sākotnēji atlasīja 50 jaunuzņēmumus, ņemot vērā tādus kritērijus kā risinātās probēmas nopietnība, komanda, līdzšinējie rezultāti un iespējas ideju mērogot. Konkursa pusfinālisti “TechChill 2022” pirmajā dienā sacentās savā starpā, un finālā iekļuva pieci jaunuzņēmumi:

Lasīt tālāk
4. marts, 2022

Latvijā bloķē visus ar propagandas izvedumu “Sputnik” saistītos interneta resursus

Sputnik logo.svg

NEPLP lēmusi visā Latvijas teritorijā bloķēt ar “Sputnik” saistītos interneta resursus, ieskaitot portālu “Baltnews.com”.

Operatori tiks ātri informēti par šādu lēmumu, un jau šodien pieejai minētajiem resursiem jābūt liegtiem.

Valsts drošības dienesta 2020.gada darbības pārskatā minēts, ka “Sputnik” dienesta vērtējumā ir viens no agresīvākajiem Krievijas ietekmes instrumentiem informatīvajā telpā, turpinot sistemātiski izplatīt manipulatīvu informāciju.

Tāpat NEPLP lēma Latvijas teritorijā ierobežot kanāla “Bel Ros” retranslāciju. Šim kanālam būs jāpazūd no apraides līdz ar attiecīga lēmuma publicēšanu – piektdien vai pirmdien.

Āboliņš arī pastāstīja, ka, reaģējot uz NEPLP aizliegumu, krievvalodīgais sociālais medijs “Odnoklassniki.ru” izņēmis no Latvijā pieejamās “Live” jeb tiešraižu sadaļas valstī aizliegtos TV kanālus. “Mūsu darbības ir sasniegušas mērķi,” akcentēja NEPLP vadītājs.

Kā ziņots, televīzijas ēterā vairs nav redzamas programmas “PBK Igaunija” un “PBK Lietuva”, kas bija populārākie krievvalodīgie kanāli Latvijā.

NEPLP anulējusi apraides atļauju arī kanālam “Belarus 24”, kas arī no šodienas vairs nav redzams TV kanālu sarakstā.

Lasīt tālāk
2. marts, 2022

Baltcom apturējs Krievijas un Baltkrievijas TV kanālu retranslāciju

baltcom logo

Sakarā ar notikumiem Ukrainā viens no Latvijā lielākajiem telekomunikāciju uzņēmumiem “Baltcom” aptur vairāku Krievijas kanālu retranslāciju.

Papildus NEPLP aizliegtajiem kanāliem Belarus 24, Rossija RTR, Rossija 24, TVCi, PBK Igaunija, PBK Lietuva ir apturēta šādu Krievijā reģistrēto kanālu retranslācija – BelRos, Mir, Mir 24, Kosmicheskij un Kto yest’ kto.

Kanāla Rossija RTR retranslācija Latvijā aizliegta uz pieciem gadiem, Rossija 24 nevarēs pārraidīt četrus gadus, bet TV Centr International trīs gadus.

Lai nodrošinātu klientiem iespēju saņemt plašāko ziņu dienestu informāciju par aktuālajiem notikumiem Ukrainā un pasaulē, no 2022. gada 26. februāra Baltcom iekļauj piedāvājumā kanālu Dožd. Kā arī Baltcom klientiem ir pieejami šādi ziņu kanāli – BBC World News, Euronews RUS, Euronews ENG, Bloomberg, Настоящее время, Al Jazeera, UA TV, DW, DW German, France 24, France 24 French, ETV, LRT.

28. februāris, 2022

“TV3 Group” aptur Krievijā ražotā satura izplatīšanu

tv3lv

Paužot nosodījumu Krievijas militārajai agresijai pret Ukrainu, “TV3 Group” nolēmusi visās mediju grupas video platformās apturēt Krievijā ražotā satura retranslāciju un izplatīšanu, pavēstīja “TV3 Group”.

“Visās “TV3 Group” video platformās tiek apturēta Krievijā ražoto kanālu izplatīšana, kā arī no mediju grupas piederošo kanālu ētera tiks izņemts Krievijā ražotais saturs. Apturēta arī “CTC Baltics” veidošana un izplatīšana,” klāsta “TV3 Group” pārstāvji.

Kā precizēja uzņēmuma pārstāvis Kārlis Pozņakovs, lēmums attiecas uz jebkāda veida saturu, kas ražots Krievijā, tostarp filmas, raidījumus, seriālus.

Jau vēstīts, ka “TV3 Group” televīzijā “Go3”, satelīttelevīzijā “Home3” un platformā “TV3 Play” piedāvās Ukrainas ziņu kanālu “Ukraina 24”. Šobrīd noris darbs pie kanāla satura tulkojuma nodrošināšanas vairākās valodās.

“TV3 Group” iepriekš ziņoja, ka apturēti ir ne vien kanāli “PBK Lietuva” un “PBK Igaunija”, kuriem Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) anulēja retranslācijas atļaujas, bet arī visi citi Krievijā ražotie kanāli – “Mir”, “CTC”, “Ohota&Rybalka”, “RTVi” un “TVCi”.

Vienlaikus “Go3” un “Home3” abonentiem būs pieejami starptautiskie ziņu kanāli “Euronews”, “BBC World News” un “Current Time”.

Lasīt tālāk
lvLatviešu valoda